پرهیزکار، غلامرضا؛ اسدی، حسین؛ شفق، غلامرضا؛ آزادی، حامد (1399). آسیبشناسی تأثیر آموزش مجازی بر یادگیری در شرایط کرونایی؛ بررسی موردی دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، معرفت فرهنگی اجتماعی، 12(2): 94-75
رنجبر، نگار؛ انارینژاد، عباس؛ خلیلی، علیمحمّد؛ حرمتی، منصوره (1400). دیدگاه دانشآموزان دوره ابتدایی از آموزش مجازی در دوران کرونا (مطالعه موردی: استان فارس )، مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی، 26: 161-155
حبیبیکلبیر، رامین؛ امانی، حبیب (1399). «تجربة زیستة مادران دارای کودک با اختلال یادگیری ویژه: یک مطالعة پدیدارشناختی». تعلیم و تربیت استثنایی، 20(1): 18-9.
علیپور، زینب؛ قنبری، مهدیه؛ رفیعی، مائده؛ هاشمی، عاطفهالسادات (1399). بررسی چالش تعطیلات دوران کرونا و افت تحصیلی فراگیران نظام تعلیم و تربیت: ارائه راهکارهای متناسب، رویکردی نو در علوم تربیتی، 3(2): 21-16.
کلاته ساداتی، احمد. صبوحی گلکار، زینب. (1401). آموزش مجازی و تنش والدینی در همهگیری کووید 19؛ مطالعهی کیفی در شهر طبس. طلوع بهداشت. 21(2): 31-40.
محمّدیارییالقوزآغاج؛ قاسم، شهیدی؛ سیدحمید (1399). کرونا و شکاف آموزشی، مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی، 15: 159-125.
مرادیکوچی، رضا؛ مرتضوی، محمّدعلی؛ استطاعت، نسرین (1400). چالشها و استراتژیهای تدریس و یادگیری دانشآموزان در دوران شیوع کرونا با بهرهگیری از سامانة دانشآموزی شاد، مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی، 4(25): 206-191.
Ahmady, S., Shahbazi, S., & Heidari, M. (2020). Transition to Virtual Learning during the Coronavirus Disease–2019 Crisis in Iran: Opportunity or Challenge? Disaster medicine and public health preparedness, 14(3), e11-e12.
Al-Mamari, K., Al-ZOUBI, S., Bakkar, B., & Al-Shorman, A. (2021). The impact of e-Learning during COVID-19 on teaching daily living skills for children with disabilities. Journal of e-Learning and Knowledge Society, 17(3), 135-145.
Almarzooq, Z. I., Lopes, M., & Kochar, A. (2020). Virtual learning during the COVID-19 pandemic: a disruptive technology in graduate medical education. Journal of the American College of Cardiology, 75(20), 2635-2638.
Alves, P., Miranda, L., & Morais, C. (2017). The Influence of Virtual Learning Environments in Students’ Performance. Universal Journal of Educational Research, 5(3): 517-527.
Arkorful, V., & Abaidoo, N. (2014). The role of e-learning, the advantages and disadvantages of its adoption in Higher Education. International Journal of Education and Research, 2: 397-410.
Beek, V. M. (2011). Virtual Learning in Michigan’s Schools. 2011 Mackinac center for public policy, Midland: Michigan.
Valverde-Berrocoso, J.; Garrido-Arroyo, M.d.C.; Burgos-Videla, C.; Morales-Cevallos, M.B. (2020), Trends in Educational Research about e-Learning: A Systematic Literature Review (2009–2018).
Sustainability, 12(12), 5153.
https://doi.org/10.3390/su12125153
Calear AL, McCallum S, Morse AR, Banfield M, Gulliver A, Cherbuin N, et al. (2022) Psychosocial impacts of home-schooling on parents and caregivers during the COVID-19 pandemic. BMC Public Health, 22(119):1-8.
Crawford, J., & Cifuentes-Faura, J. (2022). Sustainability in higher education during the COVID-19 pandemic: A systematic review. Sustainability, 14(3), 1879.
Dhawan, Shivangi. (2020). Online Learning: A Panacea in the Time of COVID- 19 Crisis. Journal of Educational Technology Systems, 49(1), 5-22.
Jandric, Petar. (2020). Teaching in the Age of Covid- 19. Postdigital Science and Education, 2: 1069-1230.
Joulaei, H., & Kalateh Sadati, A. (2020). COVID-19 Outbreak and School Dropout; A Worldwide Challenge for an Equitable Future. International Journal of School Health, 7(4), 1-2.
Kerr ML, Rasmussen HF, Fanning KA, Braaten SM. (2021) Parenting during COVID-19: A Study of Parents' Experiences across Gender and Income Levels. Family Relations, 70(5), 1327-42.
Petretto, D. R., Carta, S. M., Cataudella, S., Masala, I., Mascia, M. L., Penna, M. P. & Masala, C. (2021). The Use of Distance Learning and E-learning in Students with Learning Disabilities: A Review on the Effects and some Hint of Analysis on the Use during COVID-19 Outbreak. Clinical Practice and Epidemiology in Mental Health, 17, 92.
Sadati, A. K., Lankarani, M. H. B., & Lankarani, K. B. (2020). Risk society, global vulnerability and fragile resilience; sociological view on the coronavirus outbreak. Shiraz E-Medical Journal, 21(4), e102263.
Suttichujit, V. (2008). Issues in Exceotional Student Education: The Challenges for Principals. Journal of Alternative Perspectives in the Social Sciences, 1(1), 33-47.